Thursday 10 August 2017

D1 Handel Stelsel


Die AshFX Daily System (Weergawe 1) Ek oorspronklik ontwerp van hierdie stelsel, die AshFX Daily, vroeg in 2008, in die eerste plek vir handelaars wat 'n voltydse werk werk, en / of kan nie / wil nie ure en ure staar na die skerm. Soos die naam aandui, dit is om gebruik te word op die Daily Tydraamwerk, en kan gebruik word op enige geldeenheid paar. Dit is die aanwysers wat vereis word: - Paraboliese Stop en Reverse (PSAR, 0,03, 0,2) - AC (Accelerator Ossillator) - AO (awesome Ossillator) - Stochastics (5,3,3) Neem die aangehegte templaat en pas dit in Meta Trader. Gebruik dit op die Daily Tydraamwerk (D1), op enige geldeenheid paar. By the way, kan hierdie aanwysers te vinde in enige platform, sodat jy is nie beperk tot MT4. Twee lêers aangeheg - die werklike AshFX Stelsel PDF handleiding, en die sjabloon vir MT4 gebruikers. Lees asseblief aandagtig na die reëls verstaan. Daily D1 handel stelsel Gratis Forex Trading Systems - forums. babypips. com Nuwe stelsel getoets - nie op soek na miljoene pitte hier, net goeie waarskynlikheid ambagte met gunstige wen / verlies-verhouding. Tydraamwerk: D1 Munt: EURUSD (moet ander toets!) Toetsperiode: 01/2013 - 08/2014 Terug: 1542 pitte 16 oorwinning 5 Verliese 69% Win Die sisteem 1. EMA4 en 8 geplaas op MACD 12,26,9 behulp vorige aanwyser data (op jou punte) 2. EMO 21 geplaas op grafiek vir tendens verifikasie (kry stel) 3. nadeel kers vir toegang tot die mark en ATR SL / TP berekeninge (gaan) Close prys van nadeel kers +/- ATR * 1.5 word gebruik om stop verlies te bereken en neem wins te maak. Ongeveer. 1: 1 risiko beloning. (Nog vroeë dae van die toets). Wanneer die nadeel kers is baie naby aan die EMA21 die risiko is hoër sodat neem versigtigheid. Aan die ander kant EMA21 beteken dikwels bied ondersteuning / weerstand. Ek het opgemerk dat die ATR 1.5 vir stop verlies blyk te groot en ATR 1.5 vir Neem Wins is te klein. Maar, ek is konserwatief en dit nie rekening vir skalering uit posisies en sleep stop ens Tog, die stop verlies ATR moet 'n paar aanpassings Ek vermoed .. Hier is die Excel vel vorentoe toets, vratte en al. Strat1.zip En 'n kiekie te kry dinge gaan. ons bied D1 se kerndienste bestaan ​​uit die handel, makelaars, en back-to-back transaksies van energie kommoditeite. Gegewe die opkoms en belangrikheid van biobrandstof hulpbronne, die missie van D1 Oils Trading Beperk is: om sy diens portefeulje voorsien via sterk kommersiële en handel kundigheid regoor die wêreld. Wat vanaf die kommoditeit cluster Londen, D1 bied sy dienste aan die kommersiële en finansiële kliënte. D1 bied sy kundigheid en dienste aan klein & amp; medium grootte ondernemings soos: A Forex Divergensie Trading System Vir H1 Tydraamwerk! 2 April 2013 In hierdie post, sal ek my forex divergensie handel stelsel vir H1 tydraamwerk bespreek. Eintlik is ek 'n verskil handelaar. Ek het dieselfde stelsel vir scalping asook swing handel. Toe ek wil handel swaai, ek handel op H1 en H4 tydraamwerk en wanneer ek wil kopvel, handel ek op die M15 tydraamwerk. Ek het ook hierdie selfde stelsel te gebruik vir handel belangrike ekonomiese nuusberigte soos die NFP verslag. In die toekoms poste, sal ek wys in detail hoe ek dieselfde stelsel te gebruik vir scalping plus hoe ek gebruik dieselfde stelsel vir die handel belangrike ekonomiese nuusberigte soos die verslag NFP. Nou voordat jy verder gaan, ek wil hê jy moet hierdie 2 PDFs gratis aflaai en gaan deur hulle. Hierdie 2 PDFs te verduidelik in detail hoe om Bewegende Gemiddeldes en Kandelaar Patrone gebruik in jou handel, plus hoe om Divergensie patrone te identifiseer. Sedert ek gebruik bewegende gemiddeldes, kandelaar patrone en verskille in my handel 'n baie, moet jy gaan deur middel van hierdie 2 PDFs eerste voordat jy die res van die onderstaande pos lees. Ek hoop dat jy deur die 2 PDFs nou gegaan het, so laat ons bespreek hierdie forex divergensie stelsel in detail. Hierdie keer het ons sal handel oor die H1 tydraamwerk. Neem 'n blik op die volgende kiekie! Soos jy kan sien 'n mooi lomp divergensie patroon verskyn op die GBP / USD. H1 tydraamwerk op 25 Maart. RSI en die Stogastiese toon lomp divergensie terwyl MACD nie wys waar afgewyk word. Vir ons doel divergensie wat op enige twee ossillators is 'n sterk sein. So het ons begin beplan vir 'n kort handel. Na spot die lomp divergensie op die H1 tydraamwerk, skuif ons die M15 tydperk ten einde 'n beter toegang te kry. Ons trek 'n minderjarige tendenslyn op die M15 grafiek en wag vir die prys aksie om dit te breek in die af rigting. Neem 'n blik op die volgende kiekie! Op M15, is al die drie ossillators wat lomp divergensie. Die mark bo is ten 1,5260. Na 10 kerse die minderjarige tendenslyn is gebreek soos blyk uit die bogenoemde kiekie. Ons gaan in 'n kort handel op 1,5248. Ons stop verlies is op 1,5263 en ons risiko vir hierdie handel is 15 pitte. As ons die minderjarige tendenslyn op die H1 tydraamwerk getrek het, sou ons toetrede rondom 1,5230 gewees en ons risiko sou 38 pitte gewees het. So deur die gebruik van 'n laer tydperk, het ons in staat was om die risiko te verminder deur 23 pitte nie. Dit is belangrik vir jou om die risiko te verminder. Laer risiko moet altyd die voorkeur. Op H1 tydraamwerk, probeer om die risiko laer as 20 pitte hou. As jy 'n inskrywing met 'n risiko van meer as 30 pitte vind, net slaan daardie bedryf. Nou dit is wat ons gaan doen. Ons betree op 'n lomp divergensie op H1 tydraamwerk. Ons sal voortgaan om in die handel solank geen lomp divergensie verskyn op H1 tydraamwerk. Op H1 tydraamwerk, kan 'n gemiddelde mark skuif 100-200 pitte. So verwag ons om ten minste 100 pitte te maak. As ons 100 pitte, sal ons beloning om risiko verhouding wees 6.5: 1 en dit is baie goed. A handel oor H1 tydraamwerk kan voortgaan 1-3 dae op die gemiddelde. So gaan ons voort in die handel. Op 27, ná twee dae sien ons 'n lomp divergensie patroon vorming op H1 tydraamwerk. Neem 'n blik op die volgende kiekie. Hierdie keer net die stogastiese ossillator toon 'n duidelike lomp divergensie patroon. RSI is ook wys divergensie patroon maar dit is nie baie sterk. Wanneer jy 'n verskil patroon raak te sien op enige iemand van die drie ossillators, beplan om die mark te verlaat. Sodat ons weer verskuif na die M15 tydraamwerk en kyk wat gebeur op dit. Neem 'n blik op die kiekie hieronder! Op M15, is al die drie ossillators wat lomp divergensie. Dus het ons 'n sterk sein na die kort handel te sluit. Ons sluit dit by 1,5098 'n totaal van 250 pitte in net 2 dae. Ons weer trek 'n minderjarige tendenslyn op M15 tydraamwerk en wag vir die prys aksie om dit te breek. Prys breek gou die minderjarige Trendline en ons gaan 'n lang op 1,5112. Ons stop verlies is 'n paar pitte onder die onderkant op 1,5092. So ons risiko vir hierdie lang handel is 20 pitte. Op 29 die handel gesluit ek by 1,5221 op die voorkoms van 'n lomp divergensie patroon op H1 tydraamwerk maak 109 pitte in 2 dae. Hoe om dubbel die rekening elke maand Dit Trading System? Eerste laat ons kyk na die aggressiewe benadering. In die eerste handel was ons stop verlies 15 pitte. Veronderstel ons het $ 1,000 in ons rekening as ekwiteit. As ons die eerste handel met net 0,3 baie gemaak het, sou ons risiko te hê $ 45. So ons risiko vir hierdie handel kom uit om $ 45 of in persentasie terme is ons enigste gevaar vir 4.5% van ons rekening op die handel. Ons het 250 pitte. Aangesien ons het handel gedryf met 0,3 lot, maak 250 pitte kom neer op $ 750. Sodat jy kan sien met 'n goeie handel het ons 'n wins van 75% in net 2 dae. In die tweede handel was ons stop verlies 20 pitte. Nou het ons $ 1,750 in ons rekening, kan ons verhandel met 0,4 lot. Ons risiko sou weer 4,5% gewees het. Ons het 109 pitte wat neerslag vind in $ 436. So het ons 'n totale wins van $ 750 + $ 436 = $ 1.186 in 4 dae. Dit gee ons 'n opbrengs van 118,6%. Nou is dit hang alles af van jou hoeveel risiko jy wil neem. Sedert ek is die handel met my stelsel vir 'n lang tyd, ek het baie meer vertroue in dit plus ek weet hoe dit werk. Ek sou die eerste aggressiewe benadering geneem. Jy moet egter konserwatief in die begin te wees. Jy kan 0,1 baie gebruik in die eerste handel. Dit sou 'n risiko van net 1,5% beteken. Jou risiko vir die eerste handel sou net $ 15 gewees het. Jy sal $ 250 in die eerste handel en $ 109 in die tweede handel gee jou 'n totaal van $ 359 gemaak het. Dit kom neer op 'n wins van 35,9% in net 4 dae. belangrike wenke Wanneer die prys maak 'n nuwe skuif, sal dit probeer om 'n retracement maak en kom binne 5-15 pitte van die top of die onderkant. Op die 15 minute grafiek, dit is die tyd om die inskrywing te maak. Dit retracement geskied altyd. Ek sal moet die Elliott Wave analise gebruik om te verduidelik dat ons op golf 2. sal ingaan Wave 1 is die opening impuls golf wat toon dat 'n nuwe tendens is in plek. Golf 2 is 'n korrektiewe golf of wat ons noem die retracement. Wave 3 is die langste impuls golf. Golf 4 is 'n ander korrektiewe golf of 'n retracement terwyl golf 5 is die laaste impuls golf voor die nuwe tendens sit in die teenoorgestelde rigting. Aan die einde van golf 5, sal jy die divergensie patroon wat op die grafiek te sien. Meer inligting oor wat in 'n toekomstige post. Ek tree altyd wanneer die tendenslyn kry gebreek in die rigting van die beplande handel plus wanneer die Stogastiese is in die oorkoop toestand op M15 Incase van 'n kort handel en dit is oorverkoop op M15 in die geval van 'n lang handel. Die meeste van die tyd kan ek met 'n stop verlies wat minder as 20 pitte in te gaan. Soms mis ek dit. Toe ek nie 'n stop verlies laer kan kry as 20 pitte, ek die handel te slaan. Alledaagse mark beweeg op en af. Alledaagse sal 'n nuwe geleentheid om pitte maak bring. Jy moet altyd die risiko te hou soveel laag as moontlik te maak. Gaan vir 'n handel wanneer die beloning / risiko verhouding is hoër as 3: 1. Met my stelsel wat jy sal in staat wees om hierdie beloning / risiko verhouding met 'n lae risiko te bereik. So basies ons betree op 'n uiteenlopendheid sein en uitgang op die volgende afwyking signal. The kern van hierdie stelsel lê in die vind van 'n baie lae risiko inskrywing vir jou handel. Jy kan ook my post oor hoe om hierdie selfde Forex Divergensie System gebruik vir handel op H4 tydperk te lees. Nou is dit 'n goeie idee om handel te dryf langs professionele handelaars. Hul professionele daaglikse en weeklikse mark kommentaar kan jou baie help in die wete belangrike areas van ondersteuning en weerstand waar die geldeenheid paar sal herstel. Forex Mentor PRO is 'n goeie diens wat word gelei deur twee professionele forex handelaars. Maar hulle gebruik 'n ander stelsel. Hulle probeer om handel te dryf op die terugsakkings wanneer die tendens gevestig. Die gehalte van die mark kommentaar is goed en jy kan probeer hulle risikovrye vir 7 dae om te sien of dit vir jou werk of nie. Daar is baie opvoedkundige video's wat jy kan sien in hierdie 7 dae proef tydperk.

No comments:

Post a Comment